کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا(RFEF) روز پنجشنبه در مقابل کسانی که از پیکه بعد از بازی با اسپورتینگ به کمیته داوران شکایت کرده بودند اعلام کرد که هیچ مجازات اضافی برای مدافع مرکزی بارسلونا، جرارد پیکه در نظر گرفته نشده است.

کمیته مسابقات تصمیم گرفته است تا پرونده شکایت سوی کمیته داوران علیه پیکه را با توجه به دلایلی که تیم اف سی بارسلونا برای دفاع از بازیکن خود ارائه داد مختومه اعلام کند. دلایل باشگاه شامل استفاده از حق آزادی بیان پیکه و استفاده نکردن این بازیکن از الفاظ توهین آمیز بود.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


کمیته داوران شکایت خود را علیه پیکه پس از اظهارات وی از بازی بین بارسلونا و اسپورتینگ گیخون در تاریخ 3 مارس 2012 ارائه داد. مدافع کاتالان در دقیقه 47 توسط داور زمین آقای ولاسکو کاربالو از زمین اخراج شد. پیکه بعد از بازی گفت: «در نیمه اول من از داور پرسیدم که چرا برای خطایی که روی کیتا انجام شد خطای پنالتی گرفته نشد و داور صحنه را به خاطر آورد». او اضافه کرد: «من احساس کردم که عمدا داور پنالتی نگرفته است». کمیته داوران ادعا کرد که چنین نظری مایه تاسف و بی احترامی است و این مسئله را به کمیته انضباطی (RFEF) گزارش داد.

با توجه به تصمیم نهایی هیچ گونه مجازاتی نسبت به محرومیت از بازی بعد برای این بازیکن تایید نشد و فقط به وی پرداخت جریمه نقدی 600 یورو به عنوان مجازات ارائه داده شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:پیکه,بارسلونا,اخبار بارسلونا,آبی و اناری ها,

ساعت 9:18 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت